81. El Pedagogus (CM i CS EP) ACTIVITAT ESTADA GUIADA

• Cicle Mitjà i Superior d’Educació primària.
Aquesta activitat es realitza a les instal·lacions del Campus Educatiu de Tarragona. El personatge de Luci, un nen romà, ens transporta a través d’un conte digitalitzat a l’antiga roma. A través de la màgia s’introdueixen els continguts, materials, recursos i metodologies de l’ensenyament romà. A més, mitjançant un passeig, Luci ens fa una petita introducció dels espais més característics de la vida quotidiana d’un infant romà.
  1. Conèixer certs aspectes del Camp d’Aprenentatge i del Campus Educatiu de Tarragona amb la finalitat de conviure en harmonia durant l’experiència d’estada.
  2. Identificar, de manera general, els sabers que tenen sobre Tàrraco i reflexionar-hi per a fer-se una idea aproximada de com devia ser la vida pública i privada en aquesta colònia.
  3. Descobrir la vida dels alumnes i dels mestres en les escoles d’Època romana identificant els estris que s’empraven en l’aprenentatge i practicant l’escriptura d’aquella època en diversos suports per a fer un paral·lelisme històric i reconèixer el que ha perdurat en el temps i encara tenim a les nostres vides.
  4. Viure experiències didàctiques en el territori, l’entorn natural, social, històric, econòmic i cultural de Tarragona, amb la finalitat de construir aprenentatges competencials a partir del gaudi que genera la descoberta d’un espai singular i únic.
A les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge (Campus Educatiu de Tarragona). Enllaç al mapa:  Campus Educatiu de Tarragona.
2 hores aproximadament.