On allotjar-se?

Els usuaris del Camp d’Aprenentatge es poden allotjar a la Residència Rodoreda que, igual que el CdA, es troba dins del Campus Educatiu de Tarragona (CET). Aquest és un espai únic, que es troba a uns quatre quilòmetres de la ciutat, on s’hi troben l’allotjament, el servei de cuina, el d’infemeria, els camps esportius i les intal·lacions del CdA, a més d’altres Serveis i centres Educatius.

A la Residència Rodoreda es disposa d’habitacions per a l’alumnat i per al professorat. A les cambres de les primeres, s’hi combinen lliteres i llits i tenen wc i dutxes comunes. A les segones tenen el bany propi intern.

El menjador, comunitari per a tots els estudiants del Campus, reserva un espai per als alumnes del CdA. Ofereix un autoservei en el qual es poden escollir entre dos primers plats i dos segons, a més d´un plat de verdura, arròs i amanida. Es brinda l´oportunitat d´escollir un àpat romà sense increment de preu (s’ha de sol·licitar prèviament).

Cal avisar, amb anterioritat, sobre les especificitats alimentàries del grup.

Els horaris dels àpats acostumen a ser els següents:

• Esmorzar: 8:00 h
        • Dinar: 13:15 h
        • Sopar: 20:15 h

Hi ha servei d’infermeria 24 h al dia. Aquest, es troba a l’edifici contigu de la seu del amp d’Aprenentatge.

Es disposa d’una sala polivalent amb kit multimèdia, Televisió i jocs de taula.

El Campus posa a disposició pilotes per a jugar a les pistes esportives: camps de futbol amb gespa, pistes de bàsquet i de voleibol.

Per a més informació més específiques sobre l’allotjament i la manutenció, com poden ser els preus, la distribució de les habitacions i la capacitat d’aquestes o l’alimentació podeu posar-vos en contacte amb el Campus al:

• Telèfon: 977 556 105
        • Correu electrònic: cet_gerencia.educacio@gencat.cat

La pàgina web del Campus és: https://www.campuseducatiudetarragona.cat/

DISTRIBUCIÓ D’ESPAIS AL CAMPUS EDUCATIU DE TARRAGONA

planolcet

DIRECCIÓ POSTAL DEL CAMPUS EDUCATIU DE TARRAGONA

Autovia de Salou, s/n
CP: 43.006  Tarragona (Spain)

UBICACIÓ AL MAPA