Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tàrraco 2024

Imatge dels Jocs Romans

El dijous dia 16 de maig de 2024 reprenem la jornada presencial de la  Jornada d’Aprenentatge actiu: Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tàrraco amb la participació de l’alumnat de cinquè d’Educació Primària dels centres educatius del Tarragonès.

La jornada s’iniciarà a les 9:30 h a l’auditori del Camp de Mart amb l’acte d’inauguració, on representants del Departament d’Educació i de les entitats col·laboradores donaran la benvinguda a l’alumnat i als seus docents.

Tot seguit, els infants es distribuiran pels espais dels Jardins de Camp de Mart i podran viure, durant tot el matí, una experiència lúdica i immersiva en el món dels jocs romans d’infants, a més d’un espectacle de gladiadors, a càrrec del grup de reconstrucció històrica de Cantàbria Collegium Gladiatorium Hispaniensis,ofert en tres torns.

Aquest acte es fa gràcies a la col·laboració d’entitats, empreses i institucions de Tarragona. Gràcies a totes i tots!