164. Benvinguda al Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona (EP, ESO, CF i BAT) ESTADA GUIADA

• Educació primària.
  • Educació secundària obligatòria, Cicles Formatius i Batxillerat.
Aquesta activitat contextualitza l’alumnat a la Tàrraco romana amb l’anàlisi de la seva organització, característiques, costums, quotidianeïtats, edificis públics i el seu paper estratègic dins l’Imperi. S’acompanya d’assessorament didàctic, logístic i curricular.
  1. Conèixer certs aspectes del Camp d’Aprenentatge i del Campus Educatiu de Tarragona amb la finalitat de conviure en harmonia durant l’experiència d’estada.
  2. Identificar, de manera general, els sabers que tenen sobre Tàrraco i reflexionar-hi per a fer-se una idea aproximada de com devia ser la vida pública i privada en aquesta colònia.
  3. Descobrir alguns jocs d’infants a l’Antiga Roma per saber a què jugaven en aquella època i identificar el que ha perdurat fins a dia d’avui i reconèixer alguns trets de la nostra identitat cultural fruit de la romanització.
  4. Participar en el joc, com a llenguatge universal que és, de manera inclusiva i col·laborativa amb l’objectiu de promoure la cohesió del grup-classe i la creació de vincles afectius de seguretat i respecte amb d’altres persones.
  5. Viure experiències didàctiques en el territori, l’entorn natural, social, històric, econòmic i cultural de Tarragona, amb la finalitat de construir aprenentatges competencials a partir del gaudi que genera la descoberta d’un espai singular i únic.
A les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge (Campus Educatiu de Tarragona). Enllaç al mapa:  Campus Educatiu de Tarragona.
1 hora i 30 minuts aproximadament.