Tipus |
- Segons la modalitat de relació: SORTIDA (NO ESTADA EDUCATIVA).
- Segons la implementació didàctica: AUTÒNOMA.
- Activitat GUIADA per l’equip DOCENT del CENTRE EDUCATIU SOL·LICITANT.
|
Nivell |
- Cicle superior d’Educació primària.
- Educació secundària obligatòria, Cicles Formatius i Batxillerat.
|
Descripció |
A partir d’itineraris impresos per la Part Alta de Tarragona, es convida l’alumnat a treballar en grups per descobrir les petjades de la civilització romana en el teixit urbà de la ciutat actual. S’acompanya d’assessorament didàctic, logístic i curricular. |
Objectius d’aprenentatge |
- Descobrir lúdicament la Part Alta de Tarragona i trobar testimonis del llegat romà de Tàrraco integrats al teixit urbà de la ciutat actual.
- Conèixer la importància que, a nivell polític i econòmic, va tenir aquesta zona de la ciutat per tal de situar-la dins l’Imperi romà.
- Copsar els canvis més significatius que, al llarg de la història, han sofert aquests espais de la ciutat per tal de comprendre´n l’evolució urbanística.
- Valorar la pervivença d’aquests espais de gran importància històrica per tal de promoure l’interès en la seva conservació patrimonial i difusió.
- Viure experiències didàctiques en el territori, l’entorn natural, social, històric, econòmic i cultural de Tarragona, amb la finalitat de construir aprenentatges competencials a partir del gaudi que genera la descoberta d’un espai singular i únic.
|
Ubicació |
A la ciutat de Tarragona. |
Durada |
2 hores. |
Cost didàctic |
Desplaçament fins els punts de trobada i retorn al centre educatiu sol·licitant a càrrec d’aquest. |
Altres informacions |
El nombre de grups permesos en l’activitat dependrà de la capacitat del monument i disponibilitat de l’equip docent del centre sol·licitant. |
|