Quins són els preus?

El preu públic per a les activitats d’ensenyament-aprenentatge als Camps d’aprenentatge es troba regulat a l’ORDRE ENS/163/2016.

El preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge per sortides d’un dia o d’estades de més d’un dia realitzades per l’alumnat dels centres educatius no universitaris, mestres, professorat en actiu, i universitaris, als camps d’aprenentatge del Departament d’Ensenyament, a partir del curs escolar 2016-2017, és de 3 euros per activitat, persona i dia.

A les persones que utilitzin el servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge se’ls aplicarà les exempcions i bonificacions contemplades a l’ordre vigent.

Aquest abonament es realitzarà abans del moment de l’inici de l’estada mitjançant transferència bancària al cc del camp d’aprenentatge corresponent.

Per a més informació podeu consultar a: http://xtec.gencat.cat/ca/serveis/sesc/cda/.

Cal tenir en compte que hi ha espais determinats que requereixen pagament d’accés a l’entitat.