ESTADES

El CdA de Flix ofereix als centres estades adreçades a alumnat d’educació Primària i ESO, de dos a cinc dies amb allotjament a les instal·lacions de l’Alberg Vilar Riu de Baix. Trobareu més informació a l’apartat Allotjament . En el cas que vulgueu formalitzar la inscripció, us heu de dirigir aquí.

• Es poden atendre 2 grups en un mateix torn d’estada de 25 alumnes, per tant, un màxim de 50 alumnes per torn d’estada. En el cas de ser un grup més nombrós, es pot estudiar cada cas amb l’equip educatiu i així, ubicar un torn més en el calendari (segons les possibilitats), o buscar alguna altra solució consensuada.
  • Les activitats es realitzen entre les 9:00 i les 17:00 h aproximadament, adaptant-se a cada cas concret.
  • El cost és de 3  per alumne (és igual a tots els camps d’aprenentatge), i en el qual podeu gaudir d’exempcions i/o bonificacions en aquesta tarifa, segons estableix l’ORDRE/ENS/163/2016 (com per exemple alumnes de famílies monoparentals, nombroses…). Finalment cal sumar-li la quota d’allotjament (ho podeu consultar a l’apartat Allotjament ).
  • El centre educatiu és el responsable del desplaçament d’anada i tornada al Camp d’aprenentatge.
  • Cal fer una lectura compartida amb l’equip docent que assistirà a l’estada del document (clicar aquí) Responsabilitats del centre, del seu professorat, dels alumnes i dels professionals dels Cda/Eda.

En el cas que vulgueu formalitzar la inscripció, us heu de dirigir aquí. Si és el primer cop que us voleu inscriure, us deixem una Guia d’ajuda amb els passos que us pot ser d’utilitat. Cliqueu aquí.