SORTIDES

• Les sortides són activitats d’un dia on els centres escullen la seqüència didàctica segons els seus interessos, focalitzats en un dels tres àmbits del CdA, i consensuades amb l’equip educatiu del CdA de Flix. L’equip educatiu, us assessorarà enfront als possibles dubtes que tingueu i us realitzarà la proposta de cronograma més coherent, atenen el màxim possible la sol·licitud, tenint en compte la viabilitat de la demanda realitzada i l’experiència del propi equip.
  • Al CdA de Flix es realitzen sortides d’un dia per a alumnat d’Educació Infantil, Educació Primària i ESO.
  • En el cas de Secundària a raó de l’horari intensiu del centres educatius, es realitzen sortides amb centres educatius propers. Les sortides de secundària són sortides focalitzades en un sol àmbit de l’oferta educativa del Cda, tal i com apareixen descrites.
  • L’equip educatiu del CdA podrà atendre 2 grups en un mateix dia de sortida de 25 alumnes, per tant, un màxim de 50 alumnes per dia. En el cas de ser un nombre major, s’ofereix la possibilitat de venir en dos dies, recomanem que en parleu amb l’equip educatiu del CdA.
  • Les activitats es realitzen entre les 9:00 i les 17:00 h aproximadament, adaptant-se a cada cas concret.
  • El cost és de 3  per alumne (és igual a tots els camps d’aprenentatge), i en el qual podeu gaudir d’exempcions i/o bonificacions en aquesta tarifa, segons estableix l’ORDRE/ENS/163/2016 (com per exemple alumnes de famílies monoparentals, nombroses…).
  • El centre educatiu és el responsable del desplaçament d’anada i tornada al Camp d’aprenentatge.
  • Fer una lectura compartida amb l’equip docent que assistirà a la sortida del document (clicar aquí) Responsabilitats del centre, del seu professorat, dels alumnes i dels professionals dels Cda/Eda.

En el cas que vulgueu formalitzar la inscripció, us heu de dirigir aquí. Si és el primer cop que us voleu inscriure, us deixem una Guia d’ajuda amb els passos que us pot ser d’utilitat. Cliqueu aquí.