Quines?

El Camp d’aprenentatge de Flix ofereix quatre modalitats als centres educatius:

1. SORTIDES: són experiències educatives d’un dia, que consten d’una o dues pràctiques d’aprenenatge (depenen del temps que estiguin l’alumnat estadant amb l’equip educatiu) i, que normalment es duen a terme amb centres propers o de comarques veïnes.
  2. ESTADES: són experiències educatives que comprenen de dos a cinc dies, segons la sol·licitud del centre educatiu. La seqüència didàctica també es dissenya conjuntament amb els centres, i aquest cop cal afegir, la coordinació que s’estableix amb l’alberg local que ofereix l’allotjament als centres educatius estadants, així com la possibilitat d’escollir activitats complementàries.
  3. TREBALLS DE SÍNTESI/PROJECTES DE RECERCA: són experiències educatives amb modalitat d’estada que comprenen tres dies i estan orientades a alumnat de secundària, exclusivament a 3ESO i 4ESO respectivament.
  4. PROJECTES COMPARTITSsón experiències educatives de nova creació en entorns naturals comarcals, que consten d’un dia de presencialitat de l’equip educatiu al centre i a l’espai natural, i la durada final ve determinada per la inquietud de l’alumnat i els docents implicats. De moment només es realitzen en centres educatius pilot de la comarca de la Ribera d’Ebre. (VEURE LA PESTANYA PROJ. COMP.)

TROBADES DE COORDINACIÓ

Per tal de dur a terme una seqüència didàctica qualitativa que pugui donar resposta a la confiança dispositada en el nostre sevei educatiu, considerem essencial una adequada i constant coordinació, per tal de dissenyar la seqüència didàctica conjuntament i, per tal preveure possibles adversitats, així com facilitar tota la informació i recomanacions per part del nostre equip educatiu.

Un cop us adjudiquem les dates de realització de la seqüència didàctica i els centres les accepteu, el primer contacte s’inicia a través de les Trobades de coordinació que us adjudiquem segons la modalitat i nivell educatiu del qual vau realitzar la sol·licitud d’inscripció. Aquestes trobades pretenen esdevenir com una presentació i coneixença entre ambdues parts, així com per a resoldre molts dubtes inicials que pugueu tenir. Enguany les dates són les següents:

• SORTIDES: 14 de gener de 2021.
  • ESTADES PRIMÀRIA: 21 de gener de 2021.
  • ESTADES SECUNDÀRIA: 28 de gener de 2021.
  • ESTADES T. DE SÍNTESI / PROJ. DE RECERCA: 28 de gener de 2021.
  • PROJECTES COMPARTITS: 30 de setembre de 2020.