Quines?

El Camp d’aprenentatge de Flix comparteix quatre modalitats amb els centres educatius:

1. SORTIDES: són experiències educatives d’un dia, que consten d’una o dues pràctiques d’aprenenatge (depenen del temps que estiguin l’alumnat estadant amb l’equip educatiu) i, que normalment es duen a terme amb centres propers o de comarques veïnes.
  2. ESTADES PRIMÀRIA: són experiències educatives que comprenen de dos a cinc dies, segons la sol·licitud del centre educatiu. La seqüència didàctica també es dissenya conjuntament amb els centres, i aquest cop cal afegir, la coordinació que s’estableix amb l’alberg local que ofereix l’allotjament als centres educatius estadants, així com la possibilitat d’escollir activitats complementàries.
  3. ESTADES SECUNDÀRIA: són experiències educatives en format d’itinerari d’aprenentatge, previ, durant i després de l’estada. L’estada és de tres dies i està orientada a alumnat de primer cicle o segon cicle de secundària amb un format ja definit, un orientat a la natura i l’altre a la Batalla de l’Ebre. (VEURE L’APARTAT ITINERARIS SECUNDÀRIA).
  4. PROJECTES COMPARTITSsón experiències educatives de nova creació en entorns naturals comarcals, que consten d’un dia de presencialitat de l’equip educatiu al centre i a l’espai natural, i la durada final ve determinada per la inquietud de l’alumnat i els docents implicats. Només es realitzen en centres educatius pilot de la comarca de la Ribera d’Ebre. (VEURE LA PESTANYA PROJ. COMP.)

TROBADES DE COORDINACIÓ

Per tal de dur a terme una seqüència didàctica qualitativa que pugui donar resposta a la confiança dipositada en el nostre servei educatiu, considerem essencial una adequada i constant coordinació, per tal de dissenyar la seqüència didàctica conjuntament, que doni resposta a les inquietuds de l’alumnat i, per tal preveure possibles adversitats, així com facilitar tota la informació i recomanacions per part del nostre equip educatiu.

Un cop us adjudiquem les dates de realització de la seqüència didàctica i els centres les accepteu, el primer contacte s’inicia a través de les Trobades de coordinació, amb format virtual i amb possibilitat de venir a visitar el Cda. S’adjudiquen segons la modalitat i nivell educatiu del qual vau realitzar la sol·licitud d’inscripció. Aquestes trobades pretenen esdevenir com una presentació i coneixença entre ambdues parts, així com per a resoldre molts dubtes inicials que pugueu tenir.