BENVINGUDES AL REGNE ANIMAL 23-24

Projecte compartit de 6è (Cicle Superior) adreçat a escoles de la comarca de la Ribera d’Ebre, “vivint els espais naturals comarcals, cultivem consciència mediambiental global. El greu estat de conservació de la biodiversitat a Catalunya, és l’eix del projecte, amb objectiu de descobrir aspectes del regne animal, conseqüències directes de l’impacte humà, i poder fer que l’alumnat visqui, conegui i senti, els espais naturals vora el seu centre educatiu, i desperti consciència de conservació i divulgació dins seu.

A continuació, trobareu una selecció evidències i productes finals que ens aniran compartint les diferents escoles participants, sense les quals no hauria estat possible. Moltes gràcies a tot l’alumnat i docents! Salut i natura!

Després de realitzar una pluja d’idees, l'alumnat va decidir quin producte final elaborar, i el resultat va ser construir una menjadora d’ocells amb material reciclat. L'alumnat es van organitzar en grups cooperatius durant tot el projecte.

Un cop fetes les menjadores, les van penjar als arbres del pati de l’escola.

Finalment, com a evidència del procés de com van realitzar el seu producte final van crear una padlet explicativa, que podeu observar clicant a la imatge de sota! Enhorabona a tots i totes!

Aquí us deixem algunes imatges de la jornada que vam compartir plegats/des, al vostre centre i a l'activitat al vostre espai natural!

Mentre esperem el vostre producte final, aquí us deixem algunes imatges de la jornada que vam compartir plegats/des, al vostre centre i a l'activitat al vostre espai natural!

L'alumnat va decidir treballar per ajudar els insectes pol·linitzadors, mitjançant la construcció d’uns singulars hotels d’insectes, els posteriorment van ser instal·lats a l’entorn proper de l’escola. Per tal que pugueu comprovar la feina realitzada, a continuació cliqueu a la imatge de sota i ho podreu observar. Enhorabona per la feina!