Sortides Secundària

(LLEGIU prèviament la pestanya SORTIDES). Les sortides que es realitzen amb alumnat de Secundària, es duen a terme amb centres educatius propers, d’una banda a raó de l’horari intensiu dels centres i la demanda d’aquests de retornar al centre dins l’horari, i de l’altra, a raó de la distància fins al Cda de Flix. No obstant, s’analitza cada cas concret per mirar la viabilitat i l’encaix dins a les possibilitats i experiència del propi equip educatiu del Cda de Flix.

• La sortida a raó de l’horari compta amb una única pràctica d’aprenentatge. La informació de la sol·licitud d’inscripció es té molt en compte a l’hora del disseny de la proposta de cronograma que des del Cda es realitza, i si cal i és viable, després s’adequa buscant el major consens possible entre cda-centre educatiu, per tal de donar la millor resposta possible a les necessitats que presenta cada situació concreta.
  • A l’apartat ÀMBITS apareix una sortida de ESO per a cada un dels tres àmbits educatius del Cda de Flix. Tot i tenir el mateix títol, es té en compte el nivell educatiu de l’alumnat d’ESO amb el qual s’ha fet la sol·licitud a l’hora de definir els paràmetres de la pròpia experiència educativa. En el cas de l’Entorn Natural, a l’apartat Observacions de la sol·licitud d’inscripció, podeu matisar a quin dels tres aspectes (Flora, fauna o aigua) us interessaria més que anés focalitzada la vostra sortida.
  • Majoritàriament les sortides d’aquests nivells educatius es duen a terme al Centre d’Informació de l’Energia de la Central Nuclear d’Ascó, a raó de la singularitat que ofereix aquest espai divulgatiu, tanmateix en els espais de la Batalla de l’Ebre del municipi, a raó de la rellevància de la població de Flix en el sí del conflicte. L’espai natural de la Reserva Natural de Sebes, a raó de la limitació del temps que ofereix una sortida sol al matí, a causa de les seves dimensions malauradament sol es pot realitzar un recorregut parcial que no sol reflectir tot el potencial en clau educativa que s’hi alberga (i que amb una estada sí que es pot descobrir, ja que es comença aviat i és té més temps per endinsar-se per l’espai).

En el cas que vulgueu formalitzar la inscripció, us heu de dirigir aquí. Si és el primer cop que us voleu inscriure, us deixem una Guia d’ajuda amb els passos que us pot ser d’utilitat. Cliqueu aquí.