LA SALUT DE L’AIGUA 22-23

L'alumnat de 2n de l'Escola Sant Miquel d'Ascó, ens han compartit el què han realitzat al llarg del primer trimestre en el marc del Projecte compartit:

1. Han elaborat un MURAL entre tots els alumnes amb informació molt valuosa sobre l'aigua.

2. Han creat un PUZZLE individual per a cada alumne de diferents paisatges i accions de la natura.

3. Han construït un MEMORY sobre el bon ús i mal ús de l’aigua.

Potser millor que ens ho expliquin elles i ells oi? Doncs cliqueu a la següent imatge i ho observareu! Enhorabona per la feina!

Aquí us deixem algunes imatges de la jornada que vam compartir plegats/des, al vostre centre i a l'activitat al vostre espai natural!

L'alumnat de 2n de cada aula, ha elaborat un llibre fent un treball de reflexió i recerca (per parelles amb l’ajuda de les tablets), on han recollit tot allò que han après en el projecte de la salut de l’aigua al llarg d’aquest primer trimestre. Cliqueu a la imatge que trobareu aquí a sota i observareu un Book Creator que ho recull! Bona feina nenes i nens!

L'alumnat de 3r va decidir crear un conte col·laboratiu basat amb una hipotètica situació del riu del futur. El voleu llegir? Doncs cliqueu aquí. Bona feina!

L'alumnat de 2n va decidir crear una depuradora d'aigua casolana i, d'aquesta manera poder observar el procés de depuració de l'aigua d'una manera il·lustrativa. Per tal d'observar el producte final, ens han compartit un vídeo explicatiu, el voleu veure? Cliqueu aquí. Bona feina nens i nenes!