Sortides Inf i Primària

(LLEGIU prèviament la pestanya SORTIDES). Les sortides que s’ofereixen per a alumnat d’Educació Infantil i Primària generalment s’ubiquen a l’espai natural de la Reserva Natural de Sebes, seu del Cda de Flix i segueixen les característiques següents:

• Segons l’hora d’arribada i de tornada que el centre educatiu demana, es dissenya una seqüència que compta amb una o dues pràctiques d’aprenentatge. Aquesta informació es té molt en compte a l’hora del disseny de la proposta de cronograma que des del Cda es realitza un cop observada la sol·licitud d’inscripció, i si cal i és viable, després s’adequa buscant el major consens possible entre cda-centre educatiu, per tal de donar la millor resposta possible a les necessitats que presenta la situació.
  • És molt important observar l’apartat ÀMBITS per tal d’escollir activitats didàctiques que s’adeqüin al nivell educatiu de l’alumnat amb que es vol participar amb modalitat de sortida al Cda de Flix, abans de fer la sol·licitud d’inscripció. De no ser així, l’equip educatiu serà qui determinarà quina activitat o activitats s’adeqüen més a cada situació concreta.
  • Temps abans de la vostra arribada, als nivells de Primària us facilitarem accés a alguna/algunes activitats virtuals d’aprenentatge del nostre espai EXPLORA!, així d’aquesta manera ajudar-vos a presentar i/o anticipar conceptes que complementaran les activitats de la vostra sortida. És molt recomanable que les realitzeu. Cal tenir en compte, que no totes les activitats didàctiques que fareu amb nosaltres a la sortida tenen necessàriament lligada una activitat virtual d’aprenentatge prèvia. (Per a més informació visiteu la pestanya EXPLORA!).
  • Tal i com s’ha dit anteriorment, majoritàriament les sortides d’aquests nivells educatius es duen a terme l’espai natural de la Reserva Natural de Sebes. Allí s’hi duen a terme les activitats que es troben dins l’àmbit educatiu Entorn Natural, (amb l’excepció de Fem Olives). Si la demanda és referent a activitats de l’àmbit educatiu Entorn Històric, tenen lloc al nucli urbà de la població de Flix i en els espais de la Batalla de l’Ebre del municipi. I finalment, si la demanda és de l’àmbit Entorn Energètic la sortida té lloc l’espai del Centre d’Informació de l’Energia de la Central Nuclear d’Ascó (exclusivament Cicle Superior) i/o al Parc Solar Ramón Escriche, aquest ubicat vora la RN de Sebes.

En el cas que vulgueu formalitzar la inscripció, us heu de dirigir aquí. Si és el primer cop que us voleu inscriure, us deixem una Guia d’ajuda amb els passos que us pot ser d’utilitat. Cliqueu aquí.