EL MÓN DE LA FLORA 22-23

L’alumnat de 4t en acabar de treballar el projecte d'aula sobre les plantes, va decidir fer una presentació de les plantes remeieres que es troben al nostre entorn i així com de les seves propietats.

Cliqueu a sobre la imatge que hi ha a continuació per tal d'observar la presentació. Enhorabona a tots i totes!

Aquí us deixem algunes imatges de la jornada que vam compartir plegats/des, al vostre centre i a l'activitat al vostre espai natural!

L'alumnat de les dos classes de 4t, han realitzat una presentació amb la plataforma digital Genially, on es recullen les propostes més significatives que hem portat a terme a l’aula durant el Projecte Compartit del “Món de la Flora”:

-Anàlisi dels vegetals del seu entorn i a través de la cerca d'informació, realització d’una petita presentació amb el Google Drive.
-Dissecció d’un Lilium per tal de conèixer i identificar les parts de la flor.
-Experiment per conèixer el procés de la fotosíntesi.
-Plantació de llavors i dents d’all a fi de concebre la reproducció sexual i asexual.

Per tal d'observar la presentació, cliqueu a sobre de la següent imatge! Bona feina nois i noies!

L'alumnat van decidir crear un padlet ambientat nadalenc conjuntament amb l’aplicació Chatterpix, on els nens i nenes van explicar coses que els han cridat l'atenció sobre el fascinant món de les plantes.

Clicant a sobre l'imatge d'aquí sota podreu observar-ho, no us ho perdeu! Enhorabona per la feina!

L'alumnat de 3r va decidir fer difusió del projecte compartit, realitzant una explicació participativa a la Ràdio 3 IE 3 d'abril, on detalla que van descobrir i aprendre amb la participació en els diferents espais educatius de la jornada amb l'equip del Cda de Flix. Cliqueu a sobre de la icona que hi ha a continuació per tal d'escoltar la grabació. Enhorabona a tots i totes!