Allotjament

Els vostres alumnes s’allotjaran a l’Alberg Vilar Riu de Baix, a Flix (Ribera d’Ebre), el qual forma part del Resort Rural Vilar Riu de Baix, que té un hotel de quatre estrelles, dos masies rurals i l’esmentat alberg.

L’emplaçament es troba en un paratge únic i una ubicació privilegiada, el Meandre de Flix. Les ribes del qual són part de la Reserva Natural de Sebes, així doncs, gaudeixen també de la condició d’espai protegit, on hi conviu la vegetació típica de la zona (canyissars, bosc de ribera, garrigues…) i la fauna autòctona. Aquest entorn tan favorable i ple de possibilitats en clau educativa, facilita la realització de pràctiques d’aprenentatge amb els estadants a les seves instal·lacions i rodalia.

L’ Alberg Vilar Riu de Baix disposa de 50 places totals (48 alumnes i 2 mestres) per dormir a la zona de nit. TOTS ELS LLITS SÓN LLITERES, EXCEPTE L’HABITACIÓ 11, QUE SÓN LLITS INDIVIDUALS.

Per grups més grans, cal parlar amb l’equip educatiu del CdA, ja que si hi ha possibilitat es pot plantejar l’estada en dos torns consecutius, o disposar de 10 places més (segons disponibilitat del ressort) en dues masies adjacents (recomanat per a centres de Secundària).

Si se us adjudica una estada al Cda de Flix, la coordinació de l’alberg us orientarà i atendrà, enfront a qualsevol dubte referent a l’allotjament dels vostres alumnes (distribució, instal·lacions, equipaments, al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries…) gvilarasau@vilarasau.es o 977 265 253

Alberg

A la casa hi ha dos edificis, la zona de dia (amb la sala d’activitats, menjador i recepció) i la zona de nit (amb les habitacions, infermeria i WC). També ofereix un espai exterior amb camp d’esports de gespa natural amb porteries, cistella i un parc infantil.

Serveis

L’Alberg posa a disposició dels centres estadants pilotes, un equip de música i TV. A partir de les 23h i fins a les 7h del matí no hi haurà a la casa el personal de servei i, per tant, estareu sols a la casa. Es disposa d’un servei d’urgències amb la Guàrdia Urbana i el Centre d’Atenció Primària (24 hores) de Flix.

Quotes d’allotjament i manutenció

Al ser un alberg de titularitat privada, no hi ha possibilitat d’exempcions ni bonificacions. Els preus de referència s’estableixen amb l’Agència Catalana de la Joventut amb unes quotes de promoció especial, inferiors a les del públic en general, dels albergs de Xarxa Nacional d’Albergs Socials de Catalunya (XANASCAT). Aquests preus són els de referència per a totes les altres entitats col·laboradores.

Com arribar-hi

Per anar a l’Alberg Vilar Riu de Baix, on fareu l’estada, haureu d’anar per la circumval·lació de Flix i seguir els indicadors que anireu trobant pel camí. El personal del CdA de Flix sempre us acompanyem el dia d’arribada.