Institut Escola el Temple “Pugem al Port, a poc a poc” curs 21/22

Aquest inici d’abril, l’alumnat de quart de l’I-E el Temple va realitzar dues sortides al port per tal d’aprofundir en el seu projecte sobre plantes que havien començat a l’aula.

Durant la sortida van aprendre molt sobre flora i fauna dels ports així com la relació que hi ha amb les condicions climàtiques/ambientals de la zona. També van treballar les corbes de nivell i les senyals dels GR i PR per a poder ser uns bons excursionistes.

Finalment, un cop a l’aula, durant el moment 3, el seu mestre, Brian Puertos, va elaborar un genially a mode de joc interactiu per a què l’alumnat repassi els conceptes apresos durant la sortida. Una manera divertida d’aprendre amb aquest tipus de gamificació. A més a més, van elaborar uns murals classificant i etiquetant les plantes recollides en els diferents nivells per on vam anar passant (malesa, alzinar i bosc de pi roig).