Inici dels quarts de final de la Ronda de Llibres 2020-2021

Avui s’ha fet el primer emparellament dels quarts de final de la Ronda de Llibres 2020-2021 amb la participació de l’Escola Cau de la Guineu de Corbera de Llobregat i l’Escola Jacint Verdaguer de Pallejà.

La trobada entre els dos centres s’ha fet per videoconferència, com de fet ja es feia en les edicions precedents quan es tractava d’escoles de diferent localitat, i s’ha desenvolupat a un molt bon ritme en totes les fases: tant en la de les  preguntes, en la de les deliberacions entre els grups-classe participants i en la fase de respostes.

El resultat ha estat de quatre respostes encertades en el cas de l’Escola Cau de la Guineu per cinc respostes encertades per part de l’Escola Jacint Verdaguer que passa així a semifinals.

El grup de l’Escola Cau de la Guineu (amb la portaveu amb la certificació de participació en els quarts de final)
El grup de l’Escola Jacint Verdaguer (hores d’ara semifinalistes de la Ronda de Llibres 2020-2021)

El seguiment dels resultats dels emparellaments els podeu seguir des de portada de reporteducacio conforme s’esdevinguin i també des de la secció específica de la Ronda.