El concurs Student Awards no s’atura!

Descobreix l’univers mSchools!

Aquesta setmana mschools proposa fer art amb eines digitals, resoldre problemes d’àlgebra amb els més grans i crear una carta de restaurant amb els més petits! Tot això gràcies als recursos i experiències educatives que es trobem a Toolbox, contingut que ha estat testat i validat per docents de molts àmbits i nivells educatius de Catalunya.

CREATIVITAT PLÀSTICA

Un recull d’apps que incorporen processos digitals de creació plàstica mitjançant eines virtuals.

FX ALGEBRA SOLVER

Resoldre exercicis de càlcul científics i visualitzar la seqüència de resolució amb FX Algebra Solver.

LECTURA I ESCRIPTURA PER A P5

Recrear una carta de restaurant per a reforçar l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura entre els més petits.

mSchools ofereix un conjunt de propostes pràctiques i motivadores que promouen un ús didàctic i creatiu dels mòbils, millorant així les competències digitals dels alumnes. Visita’l i explora totes les opcions!

El concurs Student Awards no s’atura!

Tot i la situació actual de confinament, el concurs mSchools Student Awards vol seguir premiant els projectes que s’han anat desenvolupat durant el curs escolar. Malauradament, no es podrà celebrar la gran festa de fi de curs a la Farga de L’Hospitalet; però podrà participar en el concurs de forma virtual. Animeu-vos a participar!

Una proposta per redissenyar la planificació de les tasques que s’envien als alumnes

Aquesta setmana, la Montse Jiménez, docent del centre Prats de la Carrera, a Palafrugell, proposa una metodologia per redissenyar la planificació de les tasques que els docents envien als alumnes en aquests dies de confinament. També explica com utilitzar Toolbox amb diferents finalitats: des d’apps que faciliten la gestió d’una aula virtual, fins a experiències gamificades que motiven als alumnes.