Dia Internacional de les Dones i Nenes en la Ciència 2021

Per tercer any consecutiu, el dia 11 de febrer, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques es van connectar amb 480 escoles per explicar i promoure els rols i models femenins de referència ens els àmbits de les ciències i les enginyeries, per fomentar les vocacions científiques dels nens i, especialment, de les nenes.

La jornada va començar amb un vídeo de presentació de 10 minuts a càrrec de la Laia Servera, presentadora de l’InfoK, i la Jennifer Smith, enginyera i guanyadora del concurs de Monòlegs del Club la Ciència de  l’FCRI, presentant el monòleg “La complexitat dels números”. A continuació cada escola va connectar amb la seva #100tífica per a tenir una xerrada amb l’objectiu d’explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin, tal i com expressen a la web del projecte.

Com a afegit, des del canal de Youtube de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació ens volem compartir un vídeo emmarcat en la trobada del Dia de la Ciència a les Escoles 2020. Aquí el teniu: