Creació d’un còmic…situació d’aprenentatge?

Si trobeu que la creació d’un còmic és susceptible de ser una situació d’aprenentatge us animem a participar al XIII Concurs Escolar COMIC 2024 dirigit a Primària (Cicle mitjà i cicle superior) i ESO. El convoca FICOMIC, en el marc de la 41a edició de Còmic Barcelona, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

• Categoria A. Alumnat de cicle mitjà d’educació primària.
• Categoria B. Alumnat de cicle superior d’educació primària.
• Categoria C. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
• Categoria D. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.

“Com t’imagines una ciutat sostenible en un altre planeta o bé en el futur?”
Relacionat amb l’ODS 11.

Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia. Cada centre ha de fer tantes inscripcions com grups classe hi participin.

Període d’inscripcions del 10 de desembre de 2023 al 22 de gener de 2024.
El període de lliurament dels treballs és del 29 de gener al 25 de febrer de 2024.

Amb les obres finalistes es farà una exposició al 42 Saló Còmic Barcelona, que tindrà lloc del 3 al 5 de maig de 2024.

Els noms dels autors i autores dels treballs finalistes es publicaran el dia 24 d’abril a la pàgina web de FICOMIC i a l’espai de concursos de la web XTEC del Departament d’Educació.
L’acte de lliurament de premis als 3 millors seleccionats es realitzarà el 5 de maig a les 12h a Comic Barcelona 2024.

Podeu trobar més detalls a les bases del concurs.

Més informació sobre el XIII Concurs escolar Còmic a: pedagogia@ficomic.com o biblioteques@xtec.cat

L’Institut Ramon Turró i Darder de Malgrat de Mar va sortir a l’edició passada, per tercer any consecutiu, a la llista de finalistes. Vols llegir-ne un article?