mSchools Awards 2024

S’han publicat les noves bases per participar en els mSchools Awards 2024. En aquesta edició, s’incorporen canvis significatius en les diferents modalitats de participació:

S’inclou una nova modalitat que premiarà els projectes elaborats des dels centres amb les plaques programables micro:bit, Arduino o ED1.

La temàtica general del Concurs posa l’èmfasi un cop més en l’ús de les tecnologies digitals com a element transformador per assolir una millora de l’entorn, de les persones i la societat. És per això que el contingut dels projectes enguany haurà de donar resposta als reptes vinculats a un dels següents quatre eixos:

·         Eix 1: Benestar emocional i social

·         Eix 2: Art i creativitat per la cohesió, integració i transformació

·         Eix 3: Ciutadania democràtica i consciència global

·         Eix 4: Llengua, cultura i diversitat

També hi ha canvis en els materials que cal lliurar en la presentació del projecte; s’inclou un vídeo explicatiu i un pòster divulgatiu.

Els centres interessats hauran d’inscriure’s i entregar els projectes del 8 d’abril al 6 de maig de 2024 a través de la pàgina mSchools.