Què promovem a través del còmic?

L’enhorabona a l’Institut Ramon Turró i Darder (Malgrat de Mar) que, per segon any consecutiu, ha sortit a la llista de finalistes al concurs escolar de còmic de Barcelona.

Aquest curs, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, ha convocat el XI Concurs escolar Còmic Barcelona en el marc de la 40 edició de Còmic Barcelona.

Per a més informació:  http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/concurs-escolar-comic-barcelona/

Si us animeu com a centre a participar, les inscripcions i lliurament dels treballs solen ser el 2n trimestre.

Lliurament de premis al Saló del Còmic, diumenge 8 de maig.

L’enhorabona a l’Irene, al Derek i a la docent Núria Graupera!