Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
La crisi de la COVID19 ha fet que els centres educatius hagin de buscar noves maneres de connectar amb els alumnes per promoure els aprenentatges.
#biblioactivacovid
Heu creat un itinerari de lectura virtual?
Heu organitzat la vostra biblioteca de recursos d’informació digitals?
Esteu fent un club de lectura en… Llegeix més»
clica la imatge
Has fet servir alguna vegada informació visual per explicar un tema o exposar resultats? Vols combinar text, imatges i xifres per comunicar de manera eficaç?
Dissenya, publica i comparteix les teves infografies per ajudar a entendre la realitat.
Parla amb la imatge i fes… Llegeix més»
Pla del Departament d’Educació d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021.
El Departament d’Educació de la Generalitat, autoritat competent en matèria educativa a… Llegeix més»
En aquest espai de la Xarxa de Competències Bàsiques trobareu activitats, tasques i altres propostes didàctiques de diferents nivells i àmbits curriculars per facilitar l’adquisició dels aprenentatges dels nostres alumnes. Volem contribuir a fomentar la cultura de la col·laboració per a l’enriquiment mutu, vinculada… Llegeix més»
Des del Servei Educatiu del Segrià us presentem una proposta dirigida als Equips Directius, amb la intenció d’oferir una guia per tal de preparar la tornada dels equips docents als centres. Esperem que sigui d’utilitat. Trobareu tota la informació a: Llegeix més»
Els propers dies 22 i 23 de maig tindrà lloc la XXII Conferència de Filosofia 3/18 organtizada pel GrupIREF
La conferència inaugural serà a càrrec de Neus Sanmartí
Filosofar i avaluar: Què hi ha en comú?
La Conferència serà virtual i en… Llegeix més»
Compartim aquest tríptic divulgatiu amb pautes d’actuació en cas de conèixer una situació de violència masclista, que publiquen el CNDC (consell nacional de les dones de catalunya) i l’Institut Català de les Dones.
El Projecte Ciències 12-15 ha estat dissenyat perquè els alumnes assoleixin els objectius que el Departament d’Educació considera obligatoris en finalitzar els estudis bàsics.
Posa a l’abast de l’alumnat l’elaboració de coneixement científic escolar mitjançant activitats al seu abast. Això implica fer possible que… Llegeix més»
clica la imatge
En Tomàs Bertrán, Pablo Bertrán i Ignasi Bertrán són els creadors de l’escape Room “Salvem els Jocs Olímpics”.
En primer lloc donar-vos les gràcies per haver donat difusió al nostre treball. https://youtu.be/smfYKYPiJKY
Per això vam decidir crear una Plataforma d’Aprenentatge Gamificat: OLUNEED. Des… Llegeix més»