Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
L’objectiu de la Maleta dels Contes Viatgers és fomentar i treballar la lectura, a més de provocar el diàleg mitjançant la lectura de contes. Inclou des de contes clàssics fins a lectures de temes socials, de valors i d’hàbits.
La “Hackgirl” és un esdeveniment que forma part del projecte “TecnoGirl”.
És un projecte emmarcat dins de la proposta Bibliolab de la Diputació de Barcelona i desenvolupat per l’Ajuntament de Mataró, les Biblioteques del Maresme i TecnoCampus.
La Hackgirl és una hackató per a noies. A una… Llegeix més»
KITCAIXA VALORS és un recurs que facilita eines per treballar l’educació dels valors ètics i socials.2021 L’objectiu principal és proporcionar recursos atractius, motivadors i senzills perquè professorat i alumnat s’engresquin a desenvolupar activitats que potenciïn el creixement socioemocional i en valors.
Les activitats s’ordenen a través de tres kits independents que contenen… Llegeix més»
4a activitat relacionada amb el projecte Tecnogirl. Aquest cop, s’experimentarà amb la impressió en 3D. Aquesta activitat és per nois i noies de 12 a 18 anys.
Activitat presencial, mantenint totes les mesures sanitàries. Hi ha aforament limitat, per la qual cosa, cal inscripció prèvia i… Llegeix més»
Aquest BiblioLab que porta el títol Salvem els oceans, està realitzat per la il·lustradora Sandra Uve. Les persones participants podran comprovar en quin estat està el nostre mar. Podran observar a través dels microscopis els microplàstics que es poden trobar a l’aigua. També podran experimentar… Llegeix més»
Al Centre de recursos de l’Alt Maresme tenim un material per a treballar les matemàtiques de manera vivencial i manipulativa.
Es tracta de la maleta de CÀLCUL, ESTADÍSTICA I PROBABILITAT de la col·lecció de maletes de material manipulatiu del mmaca m4 De l’aula… Llegeix més»
Us informem que estan obertes activitats de currículum i avaluació competencial per àmbits. Són virtuals sincròniques i per tant oberts al professorat de tot Catalunya.
Trobareu l’enllaç d’inscripció al portat XTEC /FORMACIÓ DEL PROFESSORAT: http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/formacio-estiu/curriculum-i-avaluacio-competencial-per-ambits/
Inscripció: del 15/05/2021 fins el 30/05/2021
Aquest és el… Llegeix més»
Des del CESIRE segueixen amb les formacions: Interpretem el paisatge de… i actuem. En aquestes formacions es presenta una maleta que estarà en préstec a diferents CRP’s del nostre territori i s’expliquen pràctiques que es poden fer a l’aula amb el material que hi ha al la… Llegeix més»
El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat l’informe d’Avaluació 27: Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO , corresponent a la primera edició del mes d’abril.
Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del… Llegeix més»