STEAMcat 21-24 Formació Aula de Futur

El Programa d’Inovació Educativa STEAMcat  organitza la formació “Aules de futur” amb l’objectiu de contribuir a facilitar als centres  la creació de dinàmiques a l’aula que ajudin l’alumnat a desenvolupar competències i actituds a partir de repensar els espais físics i digitals. Es preten així, reforçar les metodologies i estratègies centrades en l’alumnat en les aules d’educació infantil, primària i secundària.
Comptarà amb intervencions d’algun expert i/o direccions de centres que han implementat l’Aula del Futur. La formació es farà seguint la metodologia Flipped Classroom, amb activitats prèvies i posteriors a les sessions virtual.
El curs consta de 20h de formació i s’inicia el 19 d’abril. S’acaba d’obrir el període d’inscripció que estarà obert fins el 6 d’abril. Els i les docents de centres que participen en el Programa d’Innovació STEAMcat tenen preferència en les adjudicacions al curs.
Per a més informació, consulteu la web d’aquest programa d’innovació.