Ja tenim els podcast de la Marató de Ràdio!

Com ja heu  pogut llegir en una entrada anterior, els i les alumnes de les aules d’acollida del districte  van realitzar, el passa 17 de maig a l’Espai Jove Casa Sagnier, una marató de ràdio.que es va emetre en directe durant tot el matí.

Aquesta Marató és la culminació d’un procés d’aprenentatge i de treball de professor i alumnes sobre els requisits tècnics i de guió radiofònic que els han permès treballar llengua  des del món de la ràdio. Anteriorment s’havia acordat la distribució de diferents gèneres radiofònics per tal de donar una major diversitat a la Marató.

El 17 de maig, un dia de pluja intensa i d’emoció, tots els participats es van reunir a la Casa Sagnier, i mentre els i les alumnes d’un centre enregistraven en directe, la resta disposava de diverses activitats que ofereix l’Espai Jove, i de les quals poden gaudir-ne tots els i les joves del districte. Val a dir que els i les alumnes també es van poder cuinar el seu esmorzar i prendre coratge per parlar davant dels micròfons.

Us deixem l’escaleta i els podcasts corresponents per tal que pugueu gaudir tot escoltant els programes que ens van preparar. Podreu escoltar la veu, les veus del locutors Daniel Arizmendi de @radio_escolar i amb la Txell Alfonso, de l’espai Jove Casa Sagnier.

• Escola SIL : Anunci ( la Xina)

• INS Menéndez y Pelayo: Audio Musical

• Escola SIL: Anunci ( Veneçuela)

• Escola Lleó XIII: Esports

• Escola SIL: Anunci ( Ucraïna)

• INS Montserrat: Reportatge del barri

• Escola SIL: Anunci ( Tailanda)

• Escola Jesús Maria: Agenda cultural

• Escola SIL: Anunci ( Rússia) i entrevista final

• MARATÓ

També us deixem una mostra d’imatges dels activitats que alguns estudiants realitzaven, mentre  altres estudiants enregistraven  en directe.