Centre i teatre de Sarrià

-Àmbit de treball o tipus:

Participació ciutadana

– Breu descripció de les tasques que realitza, necessitat social que mou l’entitat:

El programa EL TRIANGLE INCLUSIU.  (ETI) que plantegem és la realització d’una obra escènica entre un grup d’estudiants d’instituts i d’escoles ordinàries (alumnes de 3r i 4rt d’ESO) i col·lectius en situació de risc d’exclusió social (persones sense llar, gent gran o joves amb necessitats educatives especials com per exemple del Centre Assís i del centre d’acollida de Sant Joan de Déu del carrer Hort de la Vila, etc.) amb ganes d’integrar-se i seleccionats des dels centres col·laboradors. El nostre programa es realitzarà en català. Un coneixement bàsic de l’idioma, la història i les institucions de la societat d’acollida és indispensable; adquirir aquest coneixement bàsic és essencial perquè la integració tingui èxit.

– Alguns serveis que poden fer estudiants a aquesta entitat :

– Quins aprenentatges podria aportar aquesta experiència?

• Educar en valors i per a la ciutadania.
  • Promoure la cooperació entre dos col.lectius molt diversos.
  • Descobrir i comprendre necessitats reals de les persones que ens envolten.
  • Supeditar els interessos personals als col·lectius.
  • Comprometre’ns de manera concreta i pràctica en la construcció d’una societat més humana i més justa.
  • Desenvolupar la capacitat d’expressar i comunicar.
  • Desenvolupar habilitats socials per establir i mantenir una relació.
  • Ensenyar coneixements i habilitats, ajudant als que tinguin més dificultats.
  • Donar a conèixer l’existència del Centre i Teatre de Sarrià i la nostra entitat, les seves instal·lacions i activitats.
  • Fomentar l’associacionisme i la participació dels joves en els grups juvenils de la nostra entitat.

-Contacte:

Montserrat Morera

escoles@teatredesarria.cat

Per consultar el projecte podeu consultar el següent document:

el-triangle-inclusiu_projecte-pdf-google-drive1