-Àmbit de treball o tipus:
Participació ciutadana
– Breu descripció de les tasques que realitza, necessitat social que mou l’entitat:
El programa EL TRIANGLE INCLUSIU. (ETI) que plantegem és la realització d’una obra escènica entre un grup d’estudiants d’instituts i d’escoles ordinàries (alumnes de 3r i 4rt d’ESO) i col·lectius en situació de risc d’exclusió social (persones sense llar, gent gran o joves amb necessitats educatives especials com per exemple del Centre Assís i del centre d’acollida de Sant Joan de Déu del carrer Hort de la Vila, etc.) amb ganes d’integrar-se i seleccionats des dels centres col·laboradors. El nostre programa es realitzarà en català. Un coneixement bàsic de l’idioma, la història i les institucions de la societat d’acollida és indispensable; adquirir aquest coneixement bàsic és essencial perquè la integració tingui èxit.
– Alguns serveis que poden fer estudiants a aquesta entitat :
Donar a conèixer l’existència del Centre i Teatre de Sarrià i la nostra entitat, les seves instal·lacions i activitats.
Fomentar l’associacionisme i la participació dels joves en els grups juvenils de la nostra entitat.
– Quins aprenentatges podria aportar aquesta experiència?
- Educar en valors i per a la ciutadania.
- Promoure la cooperació entre dos col.lectius molt diversos.
- Descobrir i comprendre necessitats reals de les persones que ens envolten.
- Supeditar els interessos personals als col·lectius.
- Comprometre’ns de manera concreta i pràctica en la construcció d’una societat més humana i més justa.
- Desenvolupar la capacitat d’expressar i comunicar.
- Desenvolupar habilitats socials per establir i mantenir una relació.
- Ensenyar coneixements i habilitats, ajudant als que tinguin més dificultats.
- Donar a conèixer l’existència del Centre i Teatre de Sarrià i la nostra entitat, les seves instal·lacions i activitats.
- Fomentar l’associacionisme i la participació dels joves en els grups juvenils de la nostra entitat.
-Contacte:
Montserrat Morera
Per consultar el projecte podeu consultar el següent document: