L’audició

Caixa 1:
CS | ESO
Sons en el temps:

Consta de set capítols que donen a conèixer els aspectes fonamentals de la música com a llenguatge.

Acudits musicals cèlebres de totes les èpoques

Es tracta d’un recull d’audicions en les que hi podem trobar “bromes” i “petits acudits” que els mateixos compositors han introduït en les seves obres. A través d’aquest sentit de l’humor musical, es pretén desenvolupar la capacitat per saber escoltar música.

Caixa 3 (carpeta)
CS | ESO
Les millor anècdotes per a una història de la música

A partir d’anècdotes i audicions fa un recorregut a través de la història de la música: edat mitjana, renaixement, barroc….

Acudits musicals cèlebres de totes les èpoques

Caixa 5 (tres carpetes que es poden deixar per separat)
Música a la carta
CI | CM | CS

Es tracta de quatre sèries d’audicions, cadascuna d’elles presenta set instruments (vent, corda, percussió). Consta de dues cassettes, un joc de cartes amblaimatge dels instruments i una guia.

Sons a la carta
EI | CI

Quatre sèries d’audicions que recullen sons de diferents animals i sons del medi. Consta de dues cassettes, un joc de cartes amb imatges relacionades amb aquests sons i una guia didàctica.Quatre sèries d’audicions que recullen sons de diferents animals i sons del medi. Consta de dues cassettes, un joc de cartes amb imatges relacionades amb aquests sons i una guia didàctica.

Música. Músiques!

ESO

Dóna a conèixer diferents tipus d’instruments d’ahir, d’avui i de tot arreu. Consta de tres cassettes, una guia i fitxes pels alumnes.