PREMI EUROPEU ETWINNING DE L’INSTITUT JAUME CALLÍS DE VIC

Els passats 24-16 d’octubre, tingué lloc a Cannes, França, la Convenció Anual eTwinning i la Cerimònia d’Entrega dels Premis Europeus 2019.
Gairebé 600 docents i professionals d’educació de tota Europa en prengueren part.

Marta Pey, la professora coordinadora, juntament amb la professora italiana, Cinzia Fiorentini, i la professora lituana, Edita Grubiené, reberen el premi de mans d’un representant educatiu de la Comissió Europea.… Llegeix més»

Explora ciència – Tallers científics per a centres educatius.

Des d’Exploraciència ens fan arribar la següent proposta de tallers científics per a centres educatius, esperem que puguin ser del vostre interès.

EL NOSTRE PROJECTE
TALLERS CIENTÍFICS PER ESCOLES
• L’objectiu dels tallers és introduir o reforçar els conceptes científics mitjançant l’experimentació perquè així els alumnes aprenguin… Llegeix més»

Desena Escola d’Estiu de Literatura Infantil i Juvenil. UVic – Abadia de Montserrat