Accés al Servei Educatiu

Horari d’atenció al públic:
Matins:
Dilluns i dijous d’11 a 13:30
Dimarts, dimecres i divendres de 9 a 13:30
Tardes:
de dilluns a dijous de 3 a 2/4 de 7
Us recomanem que demaneu cita prèvia.
Recollida i devolució del material en préstec al CRP.
Durant la pandèmia tots els materials s’han… Llegeix més»

Presentació de la Xarxa Territorial de Cultura Digital 2021-22

El proper dijous, 16 de setembre, a les 17:30 h presentem la Xarxa Territorial de Cultura Digital 2021-22, que inclou una novetat important. La Xarxa s’ha dividit en 3 subxarxes que, tot i que comparteixen l’objectiu comú de transformar digitalment el centre, es dirigeixen a perfils diferents amb continguts i espais específics. … Llegeix més»

CientífiKs en Joc

CientífiKs en Joc és un programa educatiu virtual del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è de les escoles de primària de Catalunya. Durant el curs, les escoles participants han de dissenyar un videojoc sobre una investigadora catalana en actiu, tractant la temàtica de l’emergència climàtica des de diverses perspectives.… Llegeix més»

Nou web del CESIRE

El CESIRE estrena nou web. Hi trobareu l’oferta d’experiències formatives i recursos pedagògics organitzats per catàlegs. També podreu conèixer les novetats del seu nou projecte, que pretén acompanyar els docents i els centres en la recerca de l’aprenentatge amb sentit. Us  convidem a donar-hi un cop d’ull, a aprofitar els materials i participar de les activitats que proposen!

També els podeu trobar a Twitter a @cesirecat i us podeu subscriure al seu canal de Telegram a través del següent enllaç: https://t.me/cesire_cat

Acció de tardor de la Kílian Jornet Foundation

Enguany la Fundació Kílian Jornet amb la finalitat de contribuir i impulsar l’educació dels més joves proposa als docents i estudiants dels centres de Catalunya realitzar tres accions durant aquest curs escolar (tardor- hivern- primavera). Aquestes van dirigides a docents i alumnat des d’infantil batxillerat… Llegeix més»

eXploraSTEAM’21