Fil a l’agulla: Estratègies i experiències d’educació patrimonial col·laborativa
29 i 30 de setembre al mNACTEC
Organitza: Agència Catalana del Patrimoni Cultural. Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
La tercera edició de la jornada es planteja com a consolidació d’aquest treball cooperatiu i presenta diverses novetats,… Llegeix més»
Aquesta pàgina web és el resultat del treball interdisciplinari de tres professores de secundària dels àmbits científic, lingüístic i social que enguany impartim docència a l’institut públic Celestí Bellera de Granollers.
Ens hem proposat el repte de redescobrir l’ensenyament a partir de la cooperació des de… Llegeix més»
Establint ponts entre la Neurociència i la innovació educativa – Dimecres 6 de setembre a les 13:00 – Institut Antoni Cumella
El creixent interès per una educació basada en l’evidència científica, així com els recents progressos en el camp de la neurociència sobre els processos… Llegeix més»
Aquest projecte neix del Seminari de Coordinadors Pedagògics de Secundària del Pla de Formació de zona del CRP del Vallès Oriental I, amb el suport i assessorament del Grup de Recerca educativa de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat, proposta que neix del Seminari de Coordinadors Pedagògics de Secundària dins del Pla de Formació de Zona del CRP del Vallès Oriental I, amb el suport i l’assessorament del Grup de Recerca Educativa de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat.… Llegeix més»
L’alumnat de 1r d’Educació Primària del Col·legi L’Estel -a partir d’experiències engrescadores- ha adquirit un coneixement general de la ciutat de Granollers, dels seus elements característics, dels seus monuments i dels llocs més emblemàtics.
Estem segurs que conèixer més bé la nostra ciutat ens farà estimar-la i cuidar-la millor.
Us… Llegeix més»
Avui en dia, els professionals dels diferents àmbits educatius, clínics i socials, tenim la gran complexitat d’educar i acompanyar infants que es troben en una societat tecnològica, globalitzada, multicultural, amb contextos familiars canviants.. i sobretot en una societat accelerada, de canvis constants, d’immediatesa.… Llegeix més»
El model competencial orientador (acrònim SCAP que fa referència a Significativitat, Comunicació, Acció i Projecció dels aprenentatges de l’alumne) emergeix del corpus teòric de l’orientació educativa, elaborat des del Departament d’Ensenyament el curs 2011-2012, i conté els principis pedagògics i les dinàmiques organitzatives i de… Llegeix més»
El passat dia 24 d’abril vàrem tenir la sort de tenir en Pere Cornellà de la UdG fent una conferència sobre Gamificació a la seu del CRP de Granollers. Us deixem la presentació que va utilitzar .… Llegeix més»
Xerrada a càrrec de Marta Portero. Dimecres 3 de maIg de 18:00 a 20:00. Auditori de Can Palots – Sala Polivalent – Canovelles… Llegeix més»