Sant Jordi a les ones

Continuem avançant en les activitats de commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya, amb l’objectiu de destacar el paper fonamental que ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI. Després de la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer encetem una nova proposta per a fomentar la participació de centres i alumnat al voltant de la ràdio escolar. Us convidem ara a participar en una nova activitat coincidint amb la diada de Sant Jordi, una jornada festiva i popular en la qual els llibres i les roses prenen els carrers de totes les localitats catalanes.

Amb el nom de “Sant Jordi a les Ones”, convidem els centres a enregistrar una recomanació literària en format sonor. Com ja va passar en l’anterior activitat, els CRP ofereixen a les escoles i instituts interessats suport tècnic i pedagògic per poder tirar endavant l’enregistrament sonor que s’emetrà en un programa radiofònic en obert durant la setmana de Sant Jordi.

Centres participants en el projecte

Escola Mogent
(La Roca del Vallès)

Escola Els Quatre vents