Premi Europeu Erasmus+ per a l’escola Joan Sanpera i Torras de Les Franqueses del Vallès

L’escola Joan Sanpera i Torras de Les Franqueses del Vallès ha estat guardonada amb un premi Europeu a l’ensenyament Innovador (EITA2022) dins dels programes ERASMUS+.

El projecte europeu Erasmus+: Take the E-train (2017-19), desenvolupat amb les escoles de Polònia, Itàlia, Lituania, Grècia i Eslovàquia i coordinat pel nostre centre i en el que també va participar l’associació Local Cal Gavatx, ha estat distingit amb el Premi Europeu a l’Ensenyament Innovador (European Innovative Teaching Award-EITA) dins de la categoria d’Educació Primària.
Quatre projectes de totes les Comunitats Autònomes i 98 de tota Europa han estat galardonats amb aquests premis que ressalta les pràctiques d’excel·lència educativa dels programes
Erasmus+ que reconeixen la feina del professorat i dels centres educatius participants en projectes de cooperació europea.

Purple & Green Colorful School Admission Poster (84.1 × 118.9 cm)