Cicle de conferències “Tastets sobre escola inclusiva i DUA”

Us informem que hem tornat a organitzar una nova edició del cicle de conferències “Tastets transversals”, enguany anomenat “Tastets sobre escola inclusiva i DUA”. Un seguit de cinc conferències que volen oferir exemples d’aplicació a l’aula sobre una temàtica concreta. En aquesta edició hem volgut centrar-nos en activitats i pràctiques que promoguin l’escola inclusiva i el disseny universal per a l’aprenentatge: Metodologies que ens permetrà atendre el nostre alumnat a través del disseny d’activitats flexibles i personalitzats segons la realitat de cada aula.

Com el curs passat, aquestes conferències seran en dimarts, a les 17 h, i en format telemàtic. Tot i que us anirem enviant el contingut de cada xerrada, i tindreu més informació al nostre web, us deixem el títol de cada conferència per fer-vos una idea de les ponències que hi haurà:

– 1a sessió (18/10): Mesures universals: introducció (Laia Jurado. Referent FEI de Maresme – Vallès Oriental)

– 2a sessió (25/10): Classe invertida (Mita Jordan. Tècnica docent de l’àrea de Cultura digital del Departament d’educació)

– 3a sessió (8/11): Codocència (Yaiza Gómez. Professora de l’INS Josep Puig i Cadafalch de Mataró)

– 4a sessió (15/11): Gestió d’aula (Ma Àngels Casas. Psicopedagoga i directora de l’EAP de Granollers)

– 5a sessió (22/11): Capses d’aprenentatge (Virginia García. Mestra d’educació especial a l’ESC Salvador Sanromà de Llinars del Vallès)

L’assistència al 80% de les xerrades donarà dret a una certificació de 10 hores. Podeu fer la vostra inscripció en aquest enllaç. Esperem que aquest cicle sigui del vostre interès!