Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a primària

S’ha publicat el document «Orientacions per a l’avaluació de la Competència Digital de l’alumnat a primària» emmarcat en l’eix 1 del Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC).

Amb aquest document s’ofereix una aproximació a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de l’educació primària així com recursos per avaluar el progrés de l’alumnat al llarg de l’etapa. És clau tenir present que l’abordatge de l’assoliment de la competència digital requereix una planificació compartida i la implicació de totes les matèries.

ENLLAÇ AL DOCUMENT