ERASMUS + ALAS: Iniciem la mobilitat a Kalamata (GRÈCIA)

Aquest dissabte 3 de juliol l’Eva Barnils de l’ESC Els Quatre Vents de Canovelles i la M. Jesús Requena de l’ESC Guerau de Liost de les Franqueses del Vallès marxen a Kalamata (Grècia) per participar en un curs de formació sobre “Gestió educativa i lideratge escolar” que organitza l’empresa Areadne.

Aquesta mobilitat forma part del projecte Erasmus+ ALAS de consorci que engloba a quatre escoles de la zona i que està coordinat pel CRP Vallès Oriental I. Durant una setmana també compartiran l’experiència educativa amb altres centres escolars d’Europa i a la tornada seran el torn per explicar tot el que hagin après i implementar processos de millora en els centres educatius. Us desitgem molt bon viatge!

This Saturday July 3rd Eva Barnils from ESC Els Quatre Vents de Canovelles and M. Jesús Requena from ESC Guerau de Liost de les Franqueses del Vallès are leaving to Kalamata (Greece) to participate in a training course on “Educational management and school leadership” organized by the company Areadne. This mobility is part of the Erasmus+ ALAS project of the consortium that includes four schools in the area and is coordinated by CRP Vallès Oriental I. During one week they will also share the educational experience with other schools in Europe and on their return they will be able to explain everything they have learned and implement improvement processes in their schools. We wish you a very nice trip!

Us compartim un vídeo: https://youtu.be/4NBeXmex10c