Com aprofitar millor els espais exteriors – Reportatge d’El Vallès Educa

Tres escoles bressol del Vallès Oriental estan treballant intensament en un projecte de recerca sobre neuroeducació amb el guiatge de la doctora Marta Portero de l’Institut de neurociència de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Les escoles bressol municipals que hi participen, Les Orenetes de la Roca del Vallès, Giravoltes de Granollers i El Teler de Granollers, ens expliquen la seva experiència i ens mostren els canvis que han anat introduint per a potenciar l’ús de l’espai exterior.

El marc teòric ha aportat consciència i raons pedagògiques per a realitzar canvis que perduraran en el temps i milloraran les vivències i l’aprenentatge dels infants en aquesta edat primerenca.

Aquest reportatge (mireu a partir del minut 16:21) és un excel·lent resum de tota la feina feta fins a dia d’avui.