L’espai exterior i l’aprenentatge durant els primers anys de vida.

En el marc del grup de treball “Recerca en neuroeducació: importància del l’espai exterior” que estan duent a terme tres escoles bressol del Vallès Oriental, s’ha organitzat una xerrada de sensibilització per a les famílies.

La xerrada anirà a càrrec de Marta Portero, doctora en neurociència i professora de la facultat de psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Estan convidades totes les famílies dels tres centres implicats: Escola Bressol Municipal Giravoltes de Granollers, Escola Bressol Municipal El Gargot de Parets del Vallès i Escola Bressol Municipal Les Orenetes de La Roca del Vallès.

Lloc de la xerrada: Auditori de Can Palots – Sala Polivalent

Dia i hora: Dimecres 3 de maig de 2017 de 18:00 a 20:00