XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves.

Podeu trobar tota la informació i les bases de la convocatòria de l’edició d’enguany i de la categoria conte audiovisual a l’enllaç: Informació dels XI Jocs Florals Escolars

El termini d‘inscripció és fins al 15 de març. Per accedir al formulari cal utilitzar l’usuari de l’XTEC.

Enllaç al formulari d’inscripció

Calendari de la Fase territorial (Vallès Occidental)

• Del 2 al 24 d’abril lliurament dels treballs seleccionats pel centre (1 per categoria), via formulari, que s’enviarà als centres inscrits el dia 2 d’abril.
  • 10-12 de maig, comunicació als centres que tinguin treballs seleccionats, a fi que puguin informar-ne a alumnat, famílies i docents.
  • Fins al 20 de maig, els centres amb finalistes podran confirmar l’assistència a l’acte de lliurament de guardons, a sefp_vall.educacio@xtec.cat .
  • 24 de maig, de 10,30 a 13 h acte de lliurament de guardons de la final del Vallès Occidental, a l’Auditori del Casal Pere Quart,  c. Lacy, Sabadell