Sant Jordi a les ones

Després de la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer, continuem avançant en les activitats de commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya, amb una nova proposta per fomentar la participació de centres i alumnat al voltant de la ràdio escolar. Coincidint amb la diada de Sant Jordi, us convidem a participar en l’activitat “Sant Jordi a les Ones”, enregistrant una recomanació literària en format sonor.

Descripció de la proposta:

• Les recomanacions de llibres han de tenir una durada màxima de 3 min.
  • Per a l’elaboració de les propostes podeu partir de les recomanacions que trobareu al document següent Recomanació literària en format sonor elaborat pel Grup de Biblioteques Escolars.
  • També podeu partir de la infografia següent: Fem una recomanació literària en format sonor.
  • El producte final ha de ser un fitxer en format mp3 (podeu emprar, si cal, un convertidor)
  • Les músiques i efectes que s’utilitzin han de ser lliures de drets d’autor. (enllaç) (enllaç)
  • Les propostes es presentaran en llengua catalana.
  • Podeu fer la inscripció a través del formulari.
  • La data límit per lliurar els arxius serà el 17 d’abril
  • Cal enviar l’arxiu mp3 a crp-rubi@xtec.cat amb la referència següent: CODI DE CENTRE_TITOLDELLLIBRERECOMANAT (no feu servir un títol excessivament llarg).
  • Les propostes han de tenir els permisos de la veu de l’alumnat (menors de 14 anys) i/o (majors de 14 anys). Cal que l’alumnat retorni el document Autorització d’ús d’imatges i veu degudament signada i enviar-lo al CRP juntament amb l’arxiu.

Estructura de la proposta

• Totes les propostes s’iniciaran amb el logotip sonor de l’escola
  • Tot seguit continuarem amb el títol del llibre recomanat i la presentació de qui realitza la proposta.
  • La recomanació ha de contenir tots els elements de llenguatge sonor (paraula, música, efectes i silenci).
  • Per acabar, repetirem el logo sonor de l’escola (pot ser diferent del primer).