Exposició Respira, Rubí a les escoles

En el marc dels actes de celebració del Dia de la Terra l’Ajuntament de Rubí ha organitzat l’exposició de gran format Respira, Rubí amb les obres del Col·lectiu d’Il·lustradores i Il·lustradors de Rubí City (CIRC), que porten el medi natural al nucli urbà de la ciutat.

La majoria d’obres es mostraran a les portes les de les escoles de la ciutat perquè aquest entorn és molt important per a elles: en aquests indrets els nens i les nenes juguen, descobreixen i experimenten situacions d’aprenentatge molt importants per al seu desenvolupament personal. Aquests espais també han suposat un respir durant aquest curs escolar.

L’exposició reivindica la importància que té mantenir aquests indrets en bon estat perquè durant molts anys més la seva majestuositat ens sigui motiu de gaudi.

Galeria de les il·lustracions