Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El Celler acull l’exposició de les obres murals pictòriques realitzades per l’alumnat de 6è dels centres educatius de Rubí participants en el projecte Resseguint la Pau: Escola Schola, Escola del Bosc, Escola Ca n’Alzamora, Escola Mossèn Cinto, Escola de Ca n’Oriol, Escola Ribas, Escola Ramon Llull, l’Institut-escola Teresa Altet i Col·legi Maristes.

La mostra és el resultat dels tallers realitzats per a la promoció dels drets humans, la pau i la no-violència impulsats per l’Ajuntament de Rubí en col·laboració amb l’associació Creart

L’Ajuntament de Castellbisbal també promou aquesta commemoració entre l’alumnat dels centres escolars del municipi fent arribar una postal on els infants i joves podran escriure els seus desitjos de pau.

En aquesta línia, el Departament d’Educació organitza el webinar #DENIP23 CONVIURE PER APRENDRE, a càrrec de la Sra. Èlia López Cassà. Aquest acte es realitza amb motiu del Dia Escolar de la No-violència i la Pau del curs 2022/23.

Trobareu més informació sobre aquest webinar que tindrà lloc el dimarts 31 de gener de 17,30 a 19 hores en aquest enllaç