#100tifiques.cat

Objectiu del projecte #100tifiques.cat: fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia.

Un centenar de dones científiques presentaran xerrades a escoles l’11 de febrer de 2020, Dia de les dones i les nenes a la ciència. Aquestes xerrades estaran dirigides a 6è de primària i 1r d’ESO.

Com: Mitjançant plataformes en línia (en català o castellà i algunes científiques poden oferir les xerrades en anglès.

Període d’inscripcions: Ampliat fins al 14 de gener.

L’assignació de les científiques a les escoles es comunicarà el 29 de gener i la primera setmana de febrer el centre podrà establir contacte amb la científica per preparar millor la seva visita. Cada centre educatiu pot demanar només una xerrada amb una científica.