La fletxa negra, lectura fàcil per a alumnat nouvingut

2008 La Fletxa Negra Jaume Serra

La novel·la tracta d’un cavaller medieval i les seves aventures. Hi ha combats contra enemics malvats i una bonica història d’amor.  La llengua està adaptada perquè es pugui llegir bé per part d’alumnat de 2n any d’aula d’acollida o de suport lingüístic. Edat recomanada:  cicle superior i secundària.

La proposta d’estiu és:

a) Llegeix-la  i busca les paraules que no coneguis.

b) Dibuixa l’escena que més  t’ha agradat en un format de còmic. https://www.cpnl.cat/media/upload/pdf/e_2016_03_guia_el_comic_a_l27aula_cnl_de_barcelona_editora_128_17967_1_18347.pdf

b) Fes un glossari amb les paraules que ha après i el seu significat.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>