Premi Sambori 2024

El Sambori és un projecte basat en fomentar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a eines de transformació social generadores d’oportunitats educatives i en lluita contra la segregació escolar. Es tracta que l’alumnat trobi un canal per expressar la seva veu,  establint col.laboracions  entre els diferents membres de la comunitat educativa, però també amb altres entitats del seu entorn immediat per crear teixit cultural de base.

Qui hi pot participar? Alumnat que cursi educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà en centres educatius de Catalunya durant el curs 2023-2024.

Us hi animeu? Si voleu més informació aneu a la web del Sambori. Si voleu inscriure’s en el concurs, cliqueu aquí

ONLINE_DOSSIER_CENTRES_Sambori_24 (1) TRÍPTIC_BASES_SAMBORI_24 (1)