L’escola Montessori celebra la 1a Jornada Maker

El dissabte 16 de març a l’escola  Montessori va celebrar la 1a Jornada Maker amb la finalitat de donar a conèixer a les famílies del centre i del barri les activitats pròpies del dia a dia. Amb un caire totalment lúdic i festiu, els nens i nenes van poder gaudir d’un matí maker, on van tenir l’oportunitat de mostrar com aprenen als pares, mares i amics. Els visitants van poder conèixer els tallers habituals de l’activitat pròpia del centre com els tallers de circuits elèctrics, placa Makey Makey, programació amb lego Wedo i mbot entre d’altres, tallers de creació artística, taules sensorials… Des dels més grans als més petits van poder gaudir plegats de l’esdeveniment amb els seus acompanyants, alhora que els nens i nenes prenien protagonisme tutoritzant les activitats que prèviament havien pogut preparar conjuntament amb els i les mestres. La visibilització dels tallers va permetre a moltes famílies conèixer la línia metodològica del centre compartida des de la mirada de l’alumnat.

Trobareu tota la informació de la jornada a l’enllaç al butlletí publicat pel centre.