Aprenent a aprendre

Curs 14-15
Aprenent a aprendre del Col·legi Maristes de Rubí

Presentació del projecte:

Som alumnes de l’escola Maristes Rubí, i el nostre APS és un projecte de servei a la comunitat de gent gran. Es diu Aprenent a Aprendre i el realitzem a la residència del Cel de Rubí.
Tractem a gent gran amb l’objectiu d’entretenir-los i divertir-los, tot ensenyant-los conceptes actuals com cançons. Creiem que és força interessant l’intercanvi generacional, és a dir, l’intercanvi de coneixements d’una generació a un altre”.

Podeu trobar altres projectes realitzats per alumnes de 4t. d’ESO a l’enllaç del web del Col.legi Maristes de Rubí