Alguns recursos per treballar la coeducació en els centres

El Centre de Recursos de la Dona de Cornellà, amb la col·laboració de la Biblioteca Central de Cornellà i la Diputació de Barcelona, ha elaborat aquesta guia, amb l’objectiu de poder facilitar la tasca a mares i pares, educadors i educadores en la localització de materials que formin nens i nenes en igualtat.
Materials elaborats pel grup Acció Escolta de Catalunya. En la línia de compromís amb l’educació en llibertat sorgeix aquesta guia pràctica d’activitats per a la coeducació i la no violència de gènere. Desitgem que us sigui un recurs més de l’ampli ventall d’iniciatives que composen el l’ideari escolta laic i progressista.
Web elaborat per Júlia Cabaleiro i Núria Solsona amb un recull de materials per a la coeducació.