Commemoració de l’Any Palau i Fabre

Enguany es commemora el centenari del naixement del poeta Josep Palau i Fabre. Per aquest motiu es proposa realitzar un treball amb l’alumnat de primària i de secundària. Si voleu treballar-ho amb el vostre alumnat, us podem fer arribar una breu antologia de textos de l’autor, organitzada per etapes educatives, i unes orientacions per preparar les lectures amb l’objectiu que els centres educatius de primària i de secundària pugueu incorporar-les en les activitats de Sant Jordi, especialment en les lectures públiques que pugueu fer.