III Concurs de BiblioTubers

El Servei Educatiu del Vallès Occidental III convoca el Tercer Concurs de BiblioTubers.
L’objectiu d’aquest concurs és fomentar la lectura a les aules dels centres educatius del nostre territori.

Qui pot participar en aquest concurs BiblioTubers?

• L’alumnat dels centres educatius de Rubí i Castellbisbal
    • Els participants han ser alumnes des de 1r de primària fins a 4t de secundària.
    • S’hi pot participar de manera individual o en grup.
    • Les recomanacions poden fer-se en català, castellà o anglès, però totes participen en una única categoria.

Quines categories hi ha?

• Cicle Inicial de Primària
    • Cicle Mitjà de Primària
    • Cicle Superior de Primària
    • Primer Cicle de Secundària
    • Segon Cicle de Secundària

1. Cal triar un llibre que, una vegada llegit, us hagi agradat molt.
      2. Gravar un vídeo, d’una durada màxima de dos minuts i mig (2’30”), presentant-lo i recomanant la seva lectura. Ha d’incloure el títol, l’autor@ i l’editorial. Pot ser gravat i editat amb un dispositiu mòbil (us deixem uns enllaços per treballar edició de vídeo amb el telèfon intel·ligent).
      3. En el vídeo cal que surti el nom de l’alumn@ (o alumnes), que fa la recomanació però no del centre.
      4. Els vídeos han de ser originals, creats expressament per al Concurs BiblioTubers, i pujats a l’espai YouTube del centre. Des del CRP podem facilitar la informació necessària per efectuar aquest pas.
      5. Les dades de l’alumne (o alumnes), el llibre i l’enllaç URL del YouTube s’enviaran al següent enllaç.
      6. Compte! Cal fer recomanació, no explicar les parts més rellevants de l’obra. Aneu en compte amb els “spoilers”
      7. Els vídeos han de respectar els drets d’autoria i propietat intel·lectual. Per a més informació respecte aquest punt, consulteu aquest enllaç.
      8. Els participants menors d’edat hauran de tenir signats els drets d’imatge i difusió en les xarxes habilitades pel Departament d’Educació, que es signen anualment en els centres educatius.
      9. Des del Servei Educatiu del Vallès Occidental es farà difusió dels vídeos guanyadors en les xarxes habilitades pel Departament d’Educació.

Calendari

• El concurs estarà obert des del 15 de febrer fins l’1 de maig de 2019 (ambdues dates incloses).
    • El 13 de maig es durà a terme l’entrega de premis a la Biblioteca Municipal de Rubí

Premis

• Hi haurà un premi i dos accèssits per cada categoria, en forma de material educatiu.
    • Els centres participants rebran un diploma de participació.