Sessió extraordinària de la XCB (presencial o streaming)

El dimecres 4 de maig se celebrarà una sessió formativa extraordinària de la Xarxa de Competències Bàsiques, que compta amb dues intervencions que poden ser del vostre interès:
  • Les percepcions de la comunitat educativa sobre la Xarxa de Competències. Aportacions i tensions per a la transformació de l’Escola i de la formació del professorat. (Fernando Hernández)

La transformació de l’educació escolar requereix un trencament d’allò normalitzat. Cada centre té una història, acull diferents cultures docents i té necessitats diferents d’acompanyament i de formació. Aquesta ponència recull els resultats d’una recerca realitzada en el marc de la Xarxa.

• L’avaluació dels processos d’aprenentatge. Construint una identitat d’aprenent. (Carles Monereo)

En aquesta ponència es posa de manifest la importància d’avaluar per aprendre però, sobretot, d’avaluar-se per ser un bon aprenent.

La sessió tindrà lloc de 9 a 11:30 a la Sala d’Actes de l’Institut Menéndez y Pelayo de Barcelona.

S’hi pot assistir de manera presencial, i també serà retransmesa per YouTube https://youtu.be/CnJjM4EfwsI